torsdag 27 december 2012

Årsskifte

God kväll!

Så var julen förbi. Tre dagar av konstant ätande, mysande och lite mer ätande. Jämt gick man och tuggade på något. Knäck, choklad, kola, After Eight, fikon, skumtomtar... Och hur gick det med mitt försök till mer frekventa blogginlägg under december? Sådär. Nej någon julbloggare kommer jag nog aldrig att bli.

Så var detta år snart till ända. 2012, oj så fort det gick. Året då jag började på sjuksköterskeprogrammet, fick min första lägenhet och fyllde 20. Blev med gymkort och gick med i världens bästa körstyrelse. Såhär i slutet av året kan jag inte komma ihåg vad mitt nyårslöfte var, eller som jag skrev i det här inlägget;  "livsstilsförändring" (jisses vad djupsinnig jag var). Uppenbarligen var det något jag skulle göra, men som jag inte ville skriva ut här på bloggen, men som jag nu har glömt. Vad bra att jag har sådan koll!

Men med tanke på att jag är oförskämt nöjd med mitt år så spelar det egentligen ingen roll vad mitt löfte var. Och jag hoppas att du också är nöjd med ditt 2012. Och är du inte det, så ska jag tala om att det snart är 2013. Då har du i stället världens chans att göra det året till ditt bästa någonsin.

Ha det bra
/Mari


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar